in Zuidlaren

Bij Cosineros draait alles om mensen!

1. Ik weet niet wat er gebeurt is met dit restaurant maar dit gaat niet goed. Geen zin in volledige ‘proeverij’, dus losse gerechten besteld.

Kleuters in de bediening, weten bv. niet welke wijnsoort ze zelf ingeschonken hebben.

Voorgerecht €10,50: drie plakjes gerookte zalm zonder dressing!
    Hoofdgerecht €22,50: entrecote van 1 cm dik, sla die in ‘zijn waarde gelaten is’, ofwel zonder dressing.

Het lijkt erop dat als je geen volledige proeverij neemt, je toch de gerechten krijgt met kleinere portie.

3,5
    1 positieve stem1 negatieve stem

1. Beste Willem,

Normaal heb ik niet snel de drang om te reageren op recensies, maar in dit geval wil dat toch graag doen.
    Iedereen heeft recht op een eigen mening en ieder zal die ook zeker hebben over ons restaurant Bij Cosineros. Dat mag en is goed.
    Graag wil ik starten met het eten.
    De gravad lax is in uw geval niet voldoende geweest en behoeft, zeker als los voorgerecht, meer aandacht en moet ook royaler te zijn.
    De salade is wel gedresseerd maar deze zullen we in het vervolg ook vlak voor het doorgeven nog extra dresseren. De rib eye ( zeker een heel ander deel van het rund dan de entrecote) is in onze ogen een prima portie voor een redelijke prijs. De kwaliteit is niet alleen van de dikte afhankelijk.
    Dan hetgene wat me erg raakt: Na een zware periode, die ons op vele vlakken zeer hard heeft geraakt, zijn we blij met de jongens die ons niet in de steek lieten en proberen we hen op te leiden in het mooie vak horeca. Door fouten te mogen maken en te mogen leren kunnen we dat bereiken. Het is jammer dat u deze jeugdigen zo afserveert. Ze doen hun uiterste best om te mogen groeien in hun rol van gastheer. We verwachten iets meer begrip voor deze situatie.
    Ik hoop binnenkort met u een glaasje wijn te drinken en samen met u de gravad lax te ervaren zoals deze bedoeld was. Dan kunnen we in alle redelijkheid en genoeglijkheid praten over zaken waar we beide van kunnen leren.
    Tot snel
    Marc Willemse
    Bij Cosineros

2. Ik heb vandaag bij cosineros gegeten en heb dezelfde ervaring. Proeverij was niet mogelijk. Personeel kan het werk niet aan. Entrecote met veel pezen. Fles water wordt geserveerd zonder glas. En maar wachten op de bediening !