in Sneek

Welkom bij café restaurant de Kajuit

1. Anneke van Dresden

Een aantal weken terug bij de kajuit gereserveerd. We hadden gebeld voor een reservering rond half 7. Toen we kwart voor 7 aan kwamen werden we niet begroet maar afgesnauwd dat we te laat waren door de man die de tafels aan moest wijzen. Hij was ontzettend geïrriteerd en liet dat ons weten. Wij zeiden nog aan de telefoon zeiden ze niks over een dubbele schift. Hij liep weg zonder wat te zeggen. Eigenlijk was ik er toen al klaar mee. Het overige bedienend personeel was super vriendelijk en gastvrij. Het voor gerecht was prima het hoofdgerecht entrecote voor twee zeer slecht en heel weinig. De drie sausjes die erbij zaten kwamen duidelijk uit een pakje en waren smaakloos. Toen we nog bezig waren aan het hoofdgerecht kwam de man zenuwachtig bij onze tafel en keek op zijn horloge en zei jullie hebben nog even. En hij liep direct weg. Wij voelde ons enorm opgejaagd en de hele sfeer was voor ons verpest. Wij kwamen hier redelijk vaak en vinden het schandalig dat we zo werden behandeld. Wij komen nooit meer.

1,5