1. Goed gegeten, wel opgelicht

Wij als liefhebbers van sushi kwamen het een keer proberen bij lotus en kozen voor all you can eat. We verheugden ons erg op sushi, voorheen een keer een bakje meegekregen en dat smaakte goed. Eenmaal aan tafel begon de verwarring, All you can eat was er niet, in ieder geval niet eigen keuze. We kregen wel een lijstje om gerechten aan te kruisen, maar wat hier de bedoeling van was was erg onduidelijk. De communicatie met de bediening was niet goed, toen ik zei dat ik het niet begreep liep de bediening weg. We kregen dus verse sushi van de kok uit Japan, een soort verrassing menu. Prima wij wilden dit wel proberen. We hebben lekker gegeten, we kregen ook veel en het eten kwam snel. Was wel een beetje teleurgesteld dat ik niet zelf kon kiezen, maar was wel verrast. De gastvrouw kwam bij onze tafel praten en deed erg vriendelijk. Bij het afrekenen bleek de rekening hoger dan verwacht, dachten eerst het zal wel maar toch terug gegaan. Het all you can eat arrangement was even met 4 euro p.p. verhoogd zonder dit te communiceren. Geld gedeeltelijk terug gekregen en de gastvrouw zei amper gedag toen ik wegliep. Voelde ons belazerd... gaat niet om het geld maar het principe, wees gewoon eerlijk over je prijzen. Wel erg jammer want voorheen kwamen we hier wel eens en toen was het restaurant vol leven. Deze tijden zijn uiteraard moeilijk voor veel horecagelegenheden en daar heb ik alle begrip voor, maar je klanten oplichten en bediening die vaag is maakt dit niet beter. Helaas komen wij niet meer terug.