1. Na de verbouwing toch maar eens abc proberen.
    Wat viel het ontzettend tegen, voor de kinderen is het veelste duur, je betaald 2,65 per levensjaar. Onze kinderen zijn 6 en 8 en eten gemiddeld 1 klein bordje friet en 2 fricandel. Maar dat terzijde. Enorm veel keus qau eten, alleen alles heeft zowat een onder temperatuur. Daardoor gewoon niet lekker. Biefstuk is rauw en de kip was ook erg twijfelachtig. De Chinees, jeetje. Het was maar goed dat het erbij stond dat het de Chinees was. Smaak komt niet in de buurt van de echte Chinees.
    Fricandellen bijna zwart. Friet hard.
    Frisdranken verdund met water.
    Voor mij nooit meer.

3,6

Vorige recensies van Rudolf

• Ik ben hier een poosje geleden geweest , wat een aanfluiting zeg.
    Het lijkt wel 1 groot koud buffet, echt waar wat warm hoort te zijn was lauw of minder dan lauw, maar zeker niet warm! Sausjes staan met dikke aangekoekte lagen in de schalen. Personeel bij binnenkomst zeer onvriendelijk , ik had voor 8 mensen gereserveerd maar 1 stelletje belde op het laatste moment af, nou dat werd mij eventjes behoorlijk verweten.
    Erg onrustig daarbinnen, lekker relax eten is gewoon niet mogelijk. Verwacht absoluut geen romantisch diner, het is echt wat men noemt een vreetschuur.
    Je ziet gewoon mensen lopen met joggingbroeken , sportschoenen, werkkleding, niet mijn idee van uit eten.
    Kort samengevat 1 keer, nooit meer.

1,1