1. willemijn

Fijn dat we als groot gezelschap nog zo laat plek konden vinden. We begrepen echter al snel waarom er ruimte was…
    veel te duur, veel te weinig eten, veel te veel drank. De Zuid-Europese eigenaar keek af en toe over het balkon om het personeel op te jagen. Alsnog zeer trage keuken (of was dat om meer drank te kunnen laten bestellen?)
    geen kindermenu, niet kindvriendelijk.
    Vreselijke muziek.
    Vis kon niet gefileerd worden, en er was ook geen vismes mogelijk.

3,7

1. Geachte Willemijn,
    Blijkbaar is er door u geen waardering voor verse producten, alles in eigen keuken bereid, a la minute gemaakt en op kwaliteitsniveau. Kinderen zijn juíst heel erg welkom en kunnen alles krijgen waar zij zin in hebben, zelfs kinderstoelen zijn aanwezig.
    Hoeveelheid drankjes u wenst te nuttigen is aan u zelf te bepalen.
    Indien u aangeeft ( één van ons meest gewaardeerde favorieten ) gebakken zeetong gefileerd te krijgen, is dat ook totaal geen probleem. Bij alle visgerechten komt zelfs ook standaard een vismes én een bordje voor het graat.
    Muziek is een persoonlijke voorkeur!
    Helaas hebben wij blijkbaar niet kunnen voldoen aan uw beeld van een kwaliteitsrestaurant.
    Uiteraard blijft u in de toekomst altijd welkom als gewaardeerde gast en zullen wij trachten wel aan uw perceptie te voldoen.
    Met smakelijke groet, J. Thomassen.