1. Suradj-Kumar Shamlal

Het is er belachelijk slecht. Het begint al met een achterlijke houding bij binnenkomst van de eigenaar waardoor je je niet welkom voelt. Uiteindelijk hebben de twee jonge dames kunnen bemiddelen.

De (verse) rauwe sushi’s zijn te warm. En gerechten zoals een lams spies en eendenborst zijn ijskoud van binnen. Duidelijk niet vers en op de juiste manier verhit. Je mag er volgens de borden 2 uur onbeperkt eten, niks is minder waar. Het zou gaan om 4 rondes waarin max 5 gerechten besteld mag worden. Dit is doorgaans wel voldoende, maar nu komt het… ze brengen niet alles wat je besteld! Dus word je bedonderd waar je bij staat. Als je ze confronteert dan zou het in de regels staan dat het maar om 4 rondes gaat. Dit is niet waar! En tot overmaat van ramp wilde men dat ik voor mijn twee jarige zoon €32,50 zou betalen omdat hij een paar edamame boontjes had gegeten (ook na vertoon van zijn officiële Nederlandse paspoort).

In mijn optiek gaan ze drie keer de fout: 1 slechte gastvrouw / eigenaar; 2 slechte temperatuur en kwaliteit van het eten; 3 er worden bewust bestellingen verminderd. Voor alle duidelijkheid de (Nederlandse) bediening is goed de Aziatische personeelsleden zijn vanaf het begin dat je binnenkomt bezig om je de tent uit te kijken.

* Kleine toevoeging nog het is ook een zeer kindonvriendelijk restaurant. Je kinderwagen is er niet welkom ook niet om even je baby over te zetten in een kinderstoel.