1. DitsyenGerda

Heerlijk na de lock down weer eens binnen bij Smoks gedineerd. Nieuwe kaart, was prima zoals vanouds

Vorige recensies van DitsyenGerda

• Ditsy van Beek

Heerlijk geluncht. Goede prijs. Vriendelijk personeel.

• Gerda en Ditsy

We komen al jarenin de winterperiode zeker 3 tot 4 x bij de smoks omdat we een vakantiehuis in Zelhem hebben. Dat we steeds terugkomen zegt denk ik genoeg. Eten prima, vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Alleen vonden we het na de laatste restyling “rumoeriger” dit hebben we ook aangegeven. Waarschijnlijk door de vloer en wanden die eruit gehaald zijn. Onze opmerking wordt meegenomen. Zeer attent. We komen zeker terug. In de zomer is het goed vertoeven op hun terras.

• Wij komen in de wintermaanden met regelmaat in Zelhem. Hierdoor komen we ook met regelmaat terug bij de Smoks. Wanneer je niet "te duur" wilt dineren kun je (uitgezonderd za en zondag) gebruik maken van de weekschotel(s). Een echte aanrader. Prima kwaliteit en porties. De kaart is zeer uitgebreid. Leuke achterhoekse benamingen. Heerlijk garnituur erbij. Afgelopen keer voor het eerst: kip van de leg gegeten. Bijzonder goede kip sate!
    Kortom. Dit restaurant heeft alles wat het moet hebben.