1. Besteld om te laten bezorgen omdat dat nog op de site vermeld stond (op meerdere pagina's) Krijg in de bevestiging dat het afgehaald moest worden. Bleek dat het al 3 weken niet meer bezorgd werd. Kon lastig van de site volgens de eigenaresse maar half uur na mijn bestelling was het er opeens al af toen ik wou laten zien hoe ik besteld had. Ik kon niet direct halen vanwege dat ik alleen thuis was met de kinderen dus zij zouden mijn sushi bewaren. Kwam ik daar ophalen bleek mijn sushi ruim een kwartier bij de warme receptie te hebben gestaan. Toen ik thuis kwam bleek de avocado niet meer goed. Ik heb erover gemaild incl foto's. Werd gezegd dat ze al verwacht hadden dat ik ging mailen en dat de avocado niet rot kon zijn terwijl dat op de fotos duidelijk zichtbaar was. Verder niks geen sorry of compensatie wat naar mijn idee een gemiste kans is want wij kwamen daar vaker en lieten vaker bezorgen.

1. Fusion plaza
    Van restaurant

We hebben altijd ons best gedaan om de bestelling van de familie met een hele lijst met voorkeuren te maken.
    Als er iets misging bij hun bestelling hebben we het ook altijd goed gemaakt met iets extra’s en natuurlijk onze verontschuldigingen.

Dit keer lag de schuld naar ons mening echt niet bij ons. De bezorgknop was al 3 weken geleden verwijderd en men had ook een bevestiging op mail binnen gekregen dat ze het eten moesten ophalen. Er is ook nooit voor bezorging betaald( bezorging kost nl extra)
    We hebben het daarom daarbij gelaten en vandaar de cijfers 1 van de familie.

We bedanken de familie van harte dat ze in deze moeilijke periode bij ons afgehaald hebben.
    Maar we kunnen ons niet altijd blijven verontschuldigen als we niets verkeerd hebben gedaan.

De directie.