Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. De dag afsluiten in Helai na een leuk vrijgezelenfeest was niet afgesloten hoe wij het precies wilde.

We kwamen daar aan en we hadden de tafel gereserveerd voor 2,5 uur. We hadden onze bestelling doorgegeven. De voorgerechten die wij hadden besteld kregen de meeste niet meteen. Er werd vaak fout geserveerd. De hoofdgerechten kwamen erg laat. Nadat we pas ons hoofdgerecht kregen werd tegen ons gezegd na 2 uur dat we moeten vertrekken. Hoe bedoel je vertrekken? We hebben NET ons eten en we hebben een taart afgegeven aan de medewerkers die zij nog moeten serveren. Eenmaal alles opgegeten duurde het bijna 40 minuten tot onze tafel werd afgeruimd, na 5 keer vragen. Het schoonmaken van onze tafel was ook dramatisch want zelfs dat werd niet goed schoongemaakt. Vervolgens hebben we 45 minuten gewacht tot onze taart werd geserveerd die we zelf hebben gebracht. In die tijd hebben we paar keer medewerkers aangesproken of de taart kan komen… geen gehoor. We zagen onze taart aankomen… en vervolgens besloten de medewerkers om er een klein ijsfontijn op de taart te plaatsen. Er zat pampas en bloemen op de taart en dit was dus meteen in brand gevlogen. Hele taart stond in brand. Kan gebeurem… na 10 minuten werd de taart voor onze neus geplaatst en er werd gezegd: sorry voor de taart en hij liep weg zonder uberhaupt onze reactie af te wachten. Er werd nog aangegeven: de taart is eetbaar. Nou de taart was echt niet eetbaar met alle brandvlekken en verbrandde haren. De taart werd voor onze neus geplaatst, en als die eetbaar was, waarom kregen we geen bestek, borden, mes? Het was echt een vreselijke ervaring alles ging mis. Nooit meer helai.