in Zwolle

Steaks & Ribs 'Spareribs uitgeroepen tot de lekkerste...'

1. GJ 23 punten

Vroeger was het een heel gezellige, amicale bediening en eigenaar. Sinds de dochter het overgenomen heeft is dat langzaam maar zeker veranderd naar een meer afstandelijker bediening. In plaats van ons aan te spreken met "je" of "jou", heeft men nu bewust gekozen voor de algemene vorm van "U". "Om neer afstand te creëren" volgens een medewerkster die er al jaren werkt. Gisteren was voor mij de welbekende druppel. Terwijl ik al een geruime tijd zat te wachten en de bediening regelmatig langs kwam en andere tafels keurig bediende, negeerde men mij volkomen, ondanks dat ik tot 2x toe om aandacht vroeg. Ik vind dat geel jammer. Je zou juist in deze moeilijke tijd voor de horeca de vaste klanten juist het gevoel moeten geven dat men welkom is. Maar helaas gebeurt hier het tegenovergestelde. Jammer, het was een leuke pleisterplaats voor mij de afgelopen jaren, met zeker heerlijk en kwalitatief goed eten, maar je welkom voelen is ook een ding. Gan nu dan maar elders een plek zoeken waar men wel blij is met vaste klandizie

1. JD
    Van restaurant

Goedemiddag GJ,

Bedankt voor uw positieve feedback.
    Als eerst wil ik zeggen dat ik het door ga geven aan mijn ouders. Ik had dus vroeger prima 'je' kunnen zeggen tegen oudere mensen. Nu zit het er zo ingebakken:)

Ik vind het jammer dat u het persoonlijk opvat, 5 jaar geleden inderdaad met passie het roer overgenomen. Ik ben ontzettend trots op mijn medewerkers die beleefd, gastvrij & vriendelijk tegelijkertijd zijn.

Wij hadden dit keer uw drankje al klaarstaan bij de bar. Het was erg druk, dus het duurde iets langer dan normaal. U heeft helemaal gelijk, wij hadden dit beter moeten communiceren. Leermomentje..
    Verder wil ik u bedanken voor de gezellige jaren, ik hoop dat u een ander leuk tentje heeft gevonden met de juiste service & prijs/kwaliteit verhouding.

Mvg,
    Savannah Dunnik

2. Beste Savannah,
    Het was niet zo 'hard' bedoeld als het waarschijnlijk overkwam. Het was niet persoonlijk. Jij bent juist altijd heel opgewekt en vriendelijk, maar bepaalde personen werden steeds afstandelijker en lieten dat ook onomwonden weten.
    Het was ook in een periode waarin mijn vader net een paar dagen terug was overleden en ik nagenoeg alle zaken moest regelen. Dan zoek je een gezellige locatie waar je de dingen soms in alle rust kunt overdenken.
    Nu alles een beetje achter de rug is, zal ik binnenkort weer eens langs komen en ook Eddy ;-) bezoeken.
    Groetjes,
    Gerard