1. Hier gegeten. Helaas had de bediening geen kennis van het tapas menu dat op de kaart stond. Ivm zwangerschap vriendelijk gevraagd of hier rekening mee gehouden kon worden maar volgens deze dame kon dit niet… u heeft toch wel meer zwangere? Ja maar die namen dan losse gerechtjes. Prima, nadat een keuze was gemaakt nog extra aan gegeven dat het vlees goed doorbakken moet zijn.
    Het duurde erg lang voordat we ons drinken kregen, dit waren ze vergeten.
    Uiteindelijk kwam het eten, we ontvingen een gerecht dat niet voor ons bedoeld was en je raad het al… het vlees was niet doorbakken en de gehaktballetjes welke dan als weinige wel goed gaar waren leken kant en klaar uit blik.
    Dit aangegeven bij de serveerster, deze moest eerst overleggen wat hiermee te doen. Ze konden het wel extra doorbakken… oke prima. Helaas duurde dit ook weer enige tijd… en was de rekening bijzonder hoog voor de kwaliteit en service.
    Voor ons nooit weer.