1. Kwen Hendriks

Ik had een klacht gestuurd naar sushimi en ipv en reactie blokken ze mij op fb. Dit is mijn klacht:
    Goede morgen,
    Ik wil even wat kwijt.
    Wij zijn gisteravond bij jullie komen eten en het eten was goed zoals altijd. Maar rond 20.30 Werden tafels snel afgeruimd en gepoetst(terwijl we tot 22.00 Mochten blijven zitten), er was zelf een tafeltje even een toetje halen komen ze terug is hun tafel al gepoets en werdt al opnieuw gedekt. Wij waren de laatste gasten en de bordjes werden van tafel gehaald nog voor we de laatste hap op hadden.   We voelden ons echt opgejaagd het personeel kon niet wachten tot we weg waren. Toen we af wilden rekenen moesten we wachten omdat het personeel buiten de voetbalwedstrijd aan het kijken was. Tijdens het afrekenen was de telefoon/ wedstrijd belangrijker als klantvriendelijkheid.
    Als het personeel dan zo graag voetbal wil kijken sluit dan eerder of blijf gewoon klantvriendelijk. Dit was echt niet netjes.