1. Met man en kind uiteten geweest naar de pannenkoektrein, op de 2e dag dat ze weer open mochten na de lockdown. Helaas behoorlijk tegengevallen. Van te voren keurig gebeld voor een reservering, om half 7 zou er plek zijn.. Helaas moesten we 3 kwartier wachten. Vervolgens was de ijsvoorraad compleet op waardoor we de keuze hadden uit een ijsje uit de vriezer (lees Raket/Cornetto), het gezin achter ons had de laatste sorbets van de kaart maar hierin zaten mieren.. Aangegeven dat ik best teleurgesteld was omdat dochterlief zich zo had verheugd op een ijsje, en omdat zoiets na zo'n lange tijd gesloten te zijn niet mag en kan gebeuren! In plaats van dat het alternatief bijvoorbeeld kostenloos werd aangeboden moesten we hier ook nog €2,00 p/stk. voor betalen!! Voor ons was het één keer en niet weer.