1. Na jaren lang met plezier hier gegeten en gedronken te hebben nu zeer onbehagelijk gevoel door een (marketing?) medewerkster die duidelijk het credo “klant is koning, maar wij zijn keizer” hanteert.

Daar onze zoon niet alles kan en mag eten na reservering via site telefonisch contact gezocht om te vragen of hij ‘s avonds een hamburger die op de lunchkaart staat zou kunnen krijgen.

Dit zou niet mogelijk zijn omdat uitzonderingen niet gemaakt zouden worden… aangegeven dat ik dan ergens ging eten. Medewerker gaf toen aan om toch dit nog eens aan te kaarten bij management.

Nooit meer teruggebeld. Toch maar weer eens contact gezocht want ik kon niet geloven dat dit in deze tijd een gevoerd beleid zou zijn.
    Via Messenger ontstond een discussie (hoezo ga je met goede klanten überhaupt in discussie?) die zeer hooghartig en vol onbegrip was.

Na lang doorvragen of ik als ik een week van te voren reserveer en vraag om een burger te kunnen eten als diner kreeg ik als antwoord:

“Ter informatie: uitzonderingen zijn na goed overleg in bepaalde gevallen mogelijk. Gasten kunnen altijd een verzoek hiertoe doen en dan kunnen wij intern gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn om deze vervolgens terug te koppelen. Dit betekent echter niet automatisch dat we aan alle verzoeken tegemoet komen. ”

Een nietszeggend antwoord dus.

Gelukkig zijn er op de markt in Sittard genoeg andere eetgelegenheden die maar al te graag naar de wensen van hun klanten luisteren en meewerken.