1. De eerste keer bij het zusje is mij prima bevallen. Echter de tweede keer is het helaas enorm tegengevallen. Het personeel was vriendelijk behalve de manager. Wij hadden rond 17.30u gereserveerd en kregen om 18. 15u pas ons eten en er werd van ons verwacht dat wij om 19.30u al ons dessert op hadden ivm de rivm regels. Terwijl hebben wij lang moeten wachten op onze tapas vooral in het begin, dus uiteindelijk hebben we ons moeten haasten. Het was dus niet gezellig relaxed uit eten waar je als gezin wel vanuit wil gaan. Dit voorgelegd bij de manager maar tot mijn spijt verdraaide hij het probleem en benoemde dat we de corona maatregelen moesten volgen. Begrijpelijk maar dat was dus niet mijn punt want wij hebben te lang moeten wachten op ons eten, versnellen mocht niet want dan kregen we de kaart terug maar wel drinken willen opnemen. Het eten was verder goed maar geen ontspannen relaxte avond gehad helaas en een gevoel van onbegrip. Wij komen hier nooit meer terug.

4,7