Op dit adres zit nu: De Twee Vrienden

1. pwmjansen

Net geopend en nu al een enorme aanwinst voor Alkmaar en omgeving. Eindelijk een echt Italiaans restaurant gerund door de fam. D'Aniello met een enorme passie voor de Italiaanse keuken en gebruik makend van alleen maar verse ingredienten. Bij binnenkomst valt het prachtige moderne fris interieur op en de hartelijke ontvangst. Geen pizza's maar vers gemaakte gerechten. De pasta wordt door de chef ter plekke met de hand gemaakt. Verser kan niet...

Ook een aanrader de Scorpino. Wordt aan je tafel bereid. Zo heb ik het niet eerder geproefd.

De bediening was tevens top en vriendelijk. Elk gerecht en glas wijn (wij hadden een wijn arrangement) wordt toegelicht.

Klap op de vuurpijl: het is niet duur! Je vraagt je steeds af hoe ze het ervoor kunnen doen. Hopelijk houden ze het vol..

Nu was het restaurant op een vrijdagavond nog rustig, maar ik ben bang dat binnenkort reserveren noodzakelijk wordt.