Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Wij hebben vandaag expliciet bij onze bestelling aangegeven dat wij bestek erbij willen, dit in verband met het feit dat wij ons bevinden op een universiteit waar alle eettenten zijn gesloten en geen mogelijkheid is om bestek te krijgen. Het eten is een half uur later bezorgd dan het aangegeven tijdstip en helaas ontbrak het bestek dat wij nadrukkelijk hadden bijbesteld. Wij hebben hierna contact opgenomen met de zaak, maar helaas hebben wij geen vriendelijke onderhandeling aangeboden gekregen van de manager van deze zaak. Het enige wat de manager voor ons kon doen was om na 45 minuten ons bestek laten bezorgen. Hier zijn wij niet akkoord mee gegaan, omdat ons eten dan al koud zou zijn, dus wat voor nut heeft het dan nog om te eten. Hierbuiten is ons enkel aangeboden om 'iets extra's te krijgen' van de zaak. Echter, verandert dit niks aan het feit dat ons eten dan nog steeds koud blijft.

Wij hadden uiteindelijk geen keus en hebben gevraagd om ons eten dan maar te laten ophalen en ons geld terug te krijgen. Ondanks ons verzoek om het eten niet weg te gooien en tenminste te geven aan dieren, heeft manager nadrukkelijk aangegeven het eten weg te gooien. Dit vonden wij erg jammer. Wij zijn dan ook diep teleurgesteld in het feit dat voor ons niet eens het aanbod is gedaan om korting te geven op ons eten. Wij zouden graag een vriendelijker gesprek en een werkelijk compromis willen sluiten met de zaak. Echter, is dit niet gelukt. Door deze klantonvriendelijkheid zullen wij dan ook geen eten meer bestellen van deze zaak.