1. Helaas een zeer slechte ervaring, na alle goede reviews waren wij erg benieuwd.
    Wij bestelde 5 porties voor 4 mensen en nog konden we niet opscheppen zoals we dat graag doen, normale porties op je bord en van alles iets.
    De porties is van een zeer karig niveau (gierig) zo klein.
    Bami en nasi hebben geen smaak en al het eten was koud.
    Bestelling eten was € 70 en 6 mini-mini-loempia zeer koud kregen wij van het huis.
    Kroepoek hebben ze in dit restaurant nog nooit van gehoord en de meeste bekende chineese tekst is volgens mij: kroepoek van het huis en sambal bij. Zeker als er voor € 70 besteld wordt.
    Het koude eten, te kleine porties geen smaak aan bami/nasi en smaakloos eten kan ik niet belonen.
    Het gedeelte ster wat ik moet geven om een review te schrijven, vind ik al te veel.

1. Ik zie het al, hardwerkende mensen proberen het leven zuur te willen maken met zulke recensies. Enige recensie die je ooit hebt geplaatst. En met cijfers 1 beoordelen. Als je binnenkomt en de sfeer en service al een 1 vindt, waarom bestel je dan…?
    Azijnpisser..ik kom er al jaren met mijn Motor club, en geloof me wij zijn allemaal grote eters.. en het is altijd meer dan zat.
    Groetjes Lysander (vanuit de Bajes)