1. Wat een slechte cafetaria, quick en tasty moet slow en nasty zijn. In begin was het een schone tent, het is er nu gewoon smerig. Het eten wisselt nogal, de ene keer krijg je alles veel te hard gebakken en de andere keer is het een slappe hap. Het personeel is niet vriendelijk, groeten is nog te veel als je binnen komt, wat ik me enigszins nog wel kan voorstellen want volgens mij staan die jongens onder grote druk en zullen ook niet veel betaald krijgen. Dan de prijzen, het lijkt wel een elite cafetaria ze vragen letterlijk hoofdprijzen, abnormaal gewoon. Ze zijn dag en nacht open en nooit een dag dicht, ze verkopen tot aan pizza’s toe, zijn echt bang dat ze niet genoeg verdienen. Ik ben er vandaag geweest omdat de cafetaria op de hereweg gesloten was, maar dit is echt de laatste keer geweest.