in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. esther forkink

We hadden voor afgelopen vrijdag 26 febr 2021 via social deal een 4 menu gekocht, op 22 febr toch maar even persoonlijk met postkoets gemaild of de tijd kon worden aangepast van 18.30 Naar 18.00. Geen probleem kreeg ik via mail als antwoord. Mails zijn aanwezig… tot mijn grote verbazing (na een telefoontje van mij na postkoets was het eten om 18.30 Eten onderweg) werd het pas 18.50 Geleverd.
    Bezorger hierop aangesproken en die vertelde dat ze binnen het bezorg moment zat (mag 20 min) want wij hadden pas om 18.30 Besteld. Huh… verbaasd dat mij mail van maandag naar postkoets niet serieus is genomen. Dus meteen postkoets een mail gestuurd. Kreeg daarop een beetje een zeer onvriendelijk mail terug dat hij geen raket onder zijn auto had bla bla… en na tig mails verder ben ik er dus achter gekomen dat dit intern dus niet doorgegeven (mails allemaal aanwezig). Ik kan helaas geen goed Nederlands maar de mails waren ronduit onklantvriendelijk en onbeschoft.
    Eten… was goed voor die prijs maar de sfeer gezelligheid was bij ons inmiddels weg. En rustig eten was er niet meer bij.
    Postkoets… nee die krijgt van mij echt een koude douche qua reageren naar de klant toe!