in Spijkenisse

Klein, subtiel en heerlijk Italiaans eten.

1. 3 pizza's opgehaald en helaas waren ze ontzettend vies, zout en ongesneden, de service was helaas ook erg slecht, we hadden besteld via hun eigen site voor thuisbezorgen want daar adverteren ze mee, nadat ik mijn adres gegeven had moest ik betalen online en na betaling zeiden ze pas dat ze niet bezorgen in Hoogvliet en moet je toch nog de deur uit en ook nog betaald parkeren om je eten te halen, ik vind dit heel misleidend en niet netjes. Dit was dus ook de laatste keer... Helaas

1. Bedankt voor uw recensie. Om hierop te reageren, kan ik u het volgende vertellen.
    1. Mis communicatie met eet.nu omdat wij niet bezorgen buiten Spijkenisse.
    2. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, hebben wij direct contact met u opgenomen. Wij hebben u aangeboden om de bestelling te annuleren en direct uw geld terug te storten welke u niet wilde maar de bestelling zelf wilde afhalen. Dit was uw keuze om zelf af te halen.
    3. In het restaurant tijdens het afhalen zei u dat u vaste gast was bij ons en dat u altijd lekker hebt gegeten. En nu
    zegt u het tegenover gestelde, dat onze pizza's vies en zoutig en niet gesneden zijn. De pizza's worden nog altijd met het zelfde recept klaar gemaakt zoals u gewend bent van ons. Pizza snijden dat gaat alleen op verzoek van de gast. Het is niet standaard
    4. Wat betreft de bezorgkosten, dat hebben wij u terplekke terug betaald aan u.
    5. Wat betreft de service zoals u aangeeft dat klopt totaal niet. Medewerker heeft u heel netjes de situatie verteld en u bent nog rondgeleid door de zaak. Hierop bent u met voldoening vertrokken. En nu achteraf dit wat u allemaal schrijft klopt niet met elkaar. Het was uw keuze om bij ons af te halen.

2. Ten eerste werd er helemaal niet aangeboden om te annuleren, ten tweede Heb ik op jullie site besteld, ten derde rondleiding is echt wel een heel groot woord voor jullie kleine zaak, het was verderop trapje naar beneden. Ten vierde ik heb in het verleden zeker lekker gegeten maar eerlijk is eerlijk het was nu ronduit vies en ik ben zeer zeker niet met voldoening vertrokken en dat had ik in de zaak ook nog meerdere malen gezegd dat dit zeer zeker niet netjes was. Heel jammer dat u nu toch liegt.