1. Als je allergieën hebt en je bent het leven zat raad ik jullie aan om bij hao hao te eten aangezien ze toch geen rekening houden met mensen die misschien allergieën hebben. De wok pan die ze gebruiken word niet schoongemaakt dus kan zijn dat je iemand anders z'n restjes in joun eten krijgt. Klantenservice was net als het eten je krijgt er buikpijn/hoofdpijn van. Wij hebben 50 euro voor het eten betaalt waarvan 1 wok mis is gegaan want er zat iets in wat er niet in hoort wij hebben daarvoor gebeld en het boeide ze geen ene reet want ze praten het steeds goed en zeggen dat het champignons is en doen alsof wij dom zijn door een hele PowerPoint voor te lezen die nergens over ging. Wij hebben nog gezegt als het champignons is en wat nou een van waren daar allergisch voor en dan. Kwam weer niks nuttigs uit haar mond want zelfs dat prate ze goed. Kon ze net zo goed zeggen "ajo gebeurd niks al gebeurd er wel wat maakt het uit wij hebben teminste geld verdiend aan jullie. Conclusie alles was walgelijk.