1. We komen er al jaren met veel genoegen.
    Maar nu viel het erg tegen, meer dan 50% van de kaart bestaat uit Vegan, is iets waar je speciaal voor komt en niet voor de "normale" diner-gangers.
    Ook een normaal biertje staat niet meer op de kaart, nu "biologisch" bier. Niet echt een gangbaar gewaardeerd biertje.
    Noem voortaan het restaurant: Vegan-Aap voor de juiste doelgroep....

3,4

1. Bah! Wat een bizar onredelijke recensie. Horeca mag al een maand niet open, maar jij bedenkt je net dat een menukaart die uit 50% dode dieren en 50% vegan vegan bestaat de sfeer, service en prijs/kwaliteit voor je heeft verpest? Ik ben er in de laatste week dat horeca open mocht nog geweest en er was maar 1 van hun biertjes biologisch. We hebben gewoon een Hertog Jan op. Vast niet gangbaar genoeg voor je.

2. Wij gaan naar een Afrikaans restaurant om nieuwe en speciale dingen te proberen. Lekkere Afrikaanse biertjes en wijntjes te drinken. Maar ik denk dat u beter naar de friettent gaat waar u hopelijk uw gangbare frikandel zal krijgen

3. Jammer dat u zo'n negatieve recensie achterlaat bij een restaurant waar u graag zei te komen. En inderdaad bijzonder om dit te doen op het moment dat het restaurant dicht is.

Mijn ervaring is, zeker bij dit restaurant, dat het beter is om direct iets te zeggen wanneer iets niet bevalt. Men kan er dan nog iets aan doen om u het toch naar de zin te maken.

In ieder geval kom ik er graag. Het is gezellig en de bediening is attent. Over smaak valt te twisten dus ik vind niet alles lekker, maar slecht is het eten zeker niet.
    Ik vind het leuk dat ze met de tijd meegaan en alternatieven aanbieden voor vlees, dat zouden we vaker moeten zien.