Op dit adres zit nu: Boem

1. Nadat het COVID-19 virus roet in onze eerste eetafspraak had gegooid, was het gisteravond dan toch tijd om ons buurtrestaurant te beproeven. Het was een aangename verrassing. Het voorgerecht van zalm in een zure saus en de coquilles waren heerlijk. De zalm was ronduit verrukkelijk en hoewel de coquilles een licht korstje miste, waren deze prima van garing. Ik had als hoofdgerecht de zeetong. Deze was prima, maar niet uitzonderlijk. Mijn tafelgenoot had de filetsteak welke zij redelijk vond. Miste wat smaak van het vlees zelf. Al deze gerechten werden begeleid door verschillende wijnen, die zowel bij mij als mijn tafelgenoot in de smaak vielen. Als afsluiting hadden we het kaasplankje en een glaasje Port.
    Het was een fijne avond die mede door de ongedwongen sfeer van de bediening een aanbeveling verdiend.