1. Kwart over 5 gereserveerd. Meteen eten besteld, was er met een half uur nog niet. Meerdere malen gevraagd waar het eten bleef, kregen te horen dat het druk was in de keuken maar andere tafels kregen wel hun eten. Na een half uur ronde 2 ook maar besteld. Dat was er met een uur nog niet. 4 maal contact gehad met het personeel er over, het kwam zo snel mogelijk. Na een uur naar de balie gegaan en dat wij hier niet meer wouden zitten en er niet voor wilde betalen. We kregen te horen dat we het menu eigenlijk moesten betalen terwijl wij niks gegeten hebben? ‘Uit service’ alleen het drinken moeten betalen, wat ik eigenlijk ook belachelijk vond. Manager vertelde ons ook nog dat ze nu de menu kosten uit eigen zak moest betalen en dat ze daar ons al mee tegemoet kwam volgens haar. Al met al vond ik de service en klantvriendelijkheid erg slecht.