1. Via Sligro vouchers ontvangen waar dit deelnemende restaurant aan mee doet. Op de website staat dat je meerdere mag inleveren per rekening. Eenmaal de rekening gehad te hebben werden 2 werknemers steeds naar onze tafel gestuurd om te zeggen dat je er maar 1 mag inleveren. De baas zelf zagen we boos worden in de keuken op zijn personeel. Zelf wilde hij niet naar onze tafel komen om uit te leggen hoe het in elkaar zat. We hebben de voorwaarden erbij gepakt en zelfs het bedienend personeel gaf ons gelijk. Het gaat ons niet om het feit dat we nu meer bij moesten betalen, omdat we van de eigenaar maar 1 voucher in mochten leveren, maar om het feit hoe wij behandeld zijn in dit vreselijke restaurant. Zonder de eigenaar gezien te hebben, moest het personeel de politie bellen. Toevallig stond deze om de hoek, dus hebben wij verhaal gehaald: dit is geen strafzaak, natuurlijk... de eigenaar dreigde zijn ‘eigen’ politie er bij te halen en kafferde ons uit. Het hele restaurant was op de hoogte van dit incident. Als je niet op de hoogte bent van de voorwaarden van deze actie, doe dan niet mee. Ronduit slecht behandeld en de eigenaar is echt een vreselijke man. Hoort geen restaurant te hebben, want als je zo omgaat met je gasten!? Ik zou iedereen afraden hier te eten.