1. Vooraf na de nieuwe maatregelen zeiden we tegen elkaar dat t waarschijnlijk niet door zou gaan ivm de nieuwe maatregelen en de 30 personen regel. We kwamen binnen en waren in shock, het restaurant zat vol.

Wij zijn er voorstanders van dat de horeca open blijft, maar we vinden wel dat de regels nageleefd moeten worden. Verbaasd liepen we naar boven. We snapten er niets van want ook hier zat t vol. We bestelden eten en vroegen ons de hele tijd af hoe t zat. Dus we vroegen aan t personeel, sommige met mondkapjes, andere zonder hoe t nou zat. Ze gaven aan dat ze contact hadden gehad met de gemeente. En dat ze per ruimte 30 personen mochten hebben.

We zaten eigenlijk niet op ons gemak en keken nog eens goed rond. Eigenlijk werd de 1.5 meter ook niet gewaarborgd.

Het zit ons nog steeds niet lekker. Onze gegevens werden ook niet opgenomen. Deze avond verdiend geen punten. Onze volgende geplande afspraak zeggen we dan ook af! Want dit kan echt niet. We willen graag de horeca spekken maar wel op een goede manier. Hier wordt alles aan de laars gelapt. Jammer. En best een kwalijke zaak en dat verhaal met de gemeente.... daar hebben we onze vraagtekens ook bij.

Het eten was verder top! Dat wel. Eigenlijk hadden we gewoon weg moeten gaan.