Op dit adres zit nu: Tranquilo

1. Gisteren geweest voor het 3-jarig jubileum met mijn vriendin. Werden verzocht buiten ons drankje op te drinken, zodat de tafel kon worden klaargemaakt, toen we eenmaal binnen zaten was er niks klaargemaakt (bestek moest nog worden gebracht e.d.), wat er dan klaargemaakt moest worden mag Joost weten. Ambiance stelde ook niet veel voor, kaarsje was niet aangestoken en er was geen achtergrondmuziek. Het voorgerecht was redelijk, we hadden allebei de Black Tiger garnalenspiesjes, deze waren echter al lauw. Als hoofdgerecht hadden we de Burning Steak besteld. Toen deze geserveerd werd merkten we op dat deze niet 'Burning' was. Er werd ons verteld dat 'dat spul' op was. Fijn dat dat niet even van tevoren werd verteld, anders hadden we wel wat anders besteld. Mijn vriendin haar drankje werd ook al weggehaald, terwijl er nog wat in het glas zat. Echter bleven mijn lege bierflesjes wel staan. Ik maak niet gauw van dingen een probleem, maar alles bij elkaar genomen vind ik dit een behoorlijk sneue vertoning.