1. Leuk gebouw, mooi opgeknapt. Ook makkelijk parkeergelegenheid in de beurt (Q-park bij de leenbakker) en op zondag gratis.

Service; het zou kunnen dat mijn schoonmoeder niet heeft doorgegeven dat we met een kind kwamen eten, maar als het personeel ons ziet aankomen een kind van 2, verwacht ik wel dat ze, op zijn minst, vragen of wij een kinderstoel nodig hebben. Helaas, nadat de drankjes waren opgenomen hebben we maar zelf gevraagd naar een kinderstoel. Voor onze dochter was het een lange dag en ze had er geen zin in (a.k.a. huilen) en toen bleek dat er opeens ook kleurplaten en kleurpotloden zijn. Fijn dat het er is, maar hadden ze dat niet eerder kunnen aangeven?

Voorgerecht; Gestoomde makreel met toast. Het was veel voor een voorgerecht, maar de makreel was niet lekkerder dan wat je in de supermarkt koopt. Mijn makreel had ook nog erg veel graten erin zitten.

Hoofdgerecht: Gekookte mosselen. Die wordt met selderij gekookt, waar ik niet zo'n fan van ben. Maar het was een grote pan, goed gevuld met mosselen. Voor de prijs een goede deal.

We wisten van tevoren dat we maar 2 uur de tijd hadden, maar onze bestelling voor dessert werd wel nog aangenomen 10 minuten voordat we weg moesten. Wel werd er raar omheen gedaan, het voelde erg onvriendelijk.

Al met al, prima eettent, niet al te kindvriendelijk, niet al te duur.

5,9