1. Op een dinsdagmiddag om kwart voor zes op het terras plaatsgenomen. Heer bestelde een bier en dame een wijn, Sauvignon Blanc. De wijn was op. Vervolgens werd de tafel met een ieniemini stukje papier "coronaproef ontsmet", gevolgd door het perper- en zoutvaatje (met het zelfde papiertje!).
    Als hoofdgerecht de ossenhaas en dorade besteld. De dorade "was helaas op" (kwart voor zes; dineren kan vanaf vijf uur). Dan ook maar ossenhaas gekozen. Vervolgens na het voorgerecht een uur zitten wachten op het hoofdgerecht. Toch mar gevraagd of we het diezelfde dag nog zouden krijgen, bleek "het briefje in de keuken zoek" te zijn. De "zes minuten" die het nog zou duren voordat we ons eten zouden krijgen, bleken ruim 20 minuten te zijn.
    Het "op zijn" van een gerecht hadden we vorig jaar ook al eens meegemaakt. Nu was het dus definitief onze laatste keer bij Dudok.