1. Mw. Peerdeman

Hier geld uitgeven is zonde van het werk dat je ervoor gedaan hebt. We hebben gereserveerd voor minimaal dertig personen. Er zijn twee werknemers aanwezig; één in de keuken en één aan t uitgifte buffet. Er is géén bediening, we nemen zelf de bestellingen op en als die uiteindelijk komen klopt de helft er niet van. We lopen om onze bestellingen te halen de benen uit ons lijf, halen ook op voor mensen die niet bij onze partij horen maar wat we niet weten.... Het drinken is een kriem om aan te komen en ook dat klopt niet... Verkeerde flesjes, verkeerde alles. De uitsmijters komen van oud witbrood zó dik gesneden dat de zéér botte messen er niet doorheen komen. We geven t aan de eendjes want er is geen doorkomen aan.
    En dan nog de extravagant hoge prijzen voor álles: glaasje wijn €4,50?? En dan ook nog halen waar je voor in de rij moet en láng ook???
    We zijn er een paar uur dat dankzij het uitgenodigde publiek dat gezellig is maar kijken mét zolang naar t vieze serviesgoed dat ook niet opgehaald wordt.
    Het is een schande!!! Nóóit weer!