1. We hebben hier heerlijk gelunchd en gedineerd. Een echte aanrader als je in de buurt bent.

Na eerst een heerlijke wandeling gemaakt te hebben in de bossen om de hoek bij brasserie Rodestein waren we wel toe aan een lunch. We konden vrij parkeren tegenover het restaurant. Het zat aardig vol maar desondanks werden we zeer vriendelijk ontvangen. Mijn vrouw had een broodje zalm-kip op boerenland wit. De kleine van ons had een broodje kroket waar normaal grof bruinbrood bij geserveerd wordt, maar na navraag was het geen enkel probleem om hier normaal wit brood bij te krijgen. Ik zelf heb een omelet met ham en kaas op grof bruinbrood gegeten. Het was allemaal verrukkelijk. Ook de locatie is zo perfect want we hebben gelijk Huize Doorn kunnen bezoeken wat er precies tegenover ligt, prachtig gewoon allemaal. Later op de dag hadden we besloten omdat de lunch ons zo goed bevallen was hier ook maar te gaan dineren. Ook dit was weer een pluim waard. Ik zal U hetgeen we gegeten hebben besparen er moet tenslotte ook nog ruimte overblijven voor andere recensies.

Brasserie Rodestein bedankt voor alles en mocht U in de buurt zijn, gewoon doen.