in Sneek

Welkom bij café restaurant de Kajuit

1. Gebeld en gevraagd of we konden reserveren op het terras. Dat kon niet. Dus wij erheen om te kijken of we op het terras hapje konden eten. Dat kon niet zei de eigenaar, alles vol. We zagen dat er nog een 2 persoons tafeltje vrij was. Wel op de veranda. Daar zitten wij een paar minuten, komt er een ander stel die zeggen wij hebben gereserveerd voor binnen, maar kunnen we ook buiten zitten? En toen was ineens dat tafeltje wel beschikbaar? Waarop ik de man vroeg dat uit te leggen. Hij staat ons glashard voor te liegen, hij zegt die was net nog niet vrij! Echt wel. Wij zijn opgestaan en weg gegaan. Kregen geen excuus of wat dan ook. Wat een ballentent. Waarop een andere medewerkster nog de opmerking maakt; we kunnen niet met iedereen rekening houden! Klantvriendelijk is hier echt heel ver te zoeken!