1. De bediening was vriendelijk en meedenkend en de sfeer was aangenaam. Ik was er met mijn partner. We aten sliptongetjes. Als bijgerecht kregen we gebakken krieltjes en friet en ieder een bakje salade.
    De krieltjes waren zo niet eetbaar, dat we dat direct meldden bij de ober. Hij zorgde voor nieuwe. Ook die waren niet eetbaar en gingen dus terug. De ober meldde even later dat hij ze in de keuken geprobeerd had en dat daarop alle krieltjes waren weggegooid. Ze waren smiddags gebakken en nu opgewarmd. Dat gold ook voor de slibtongetjes. Deze waren taai en droog maar wel goed van smaak. Ze vielen ook niet van de graat. Dat kon niet meer... De salade was niet vers maar met de bijgeleverde saus voor de vis. De ober zag dat dus kregen we 5 euro korting en gratis koffie. Vriendelijk van hem, maar wij komen nooit meer terug.

2,8