1. Het viel ons ontzettend tegen helaas.
    Voor heen toen we hier kwamen eten was het al goed maar sinds ruim een half jaar lijkt het alleen maar slechter te worden.

Wc's waren vies, tafeltjes waren niet schoongemaakt.

Hele tijd moeten wachten voor iemand onze bestelling op kwam nemen en tussen door niet meer gevraagd of we iets wouden bestellen.
    Ruim 40 minuten moeten wachten op 2 soepjes, die vervolgens ook nog koud waren. Deze dan ook terug gestuurd na de keuken waarbij het weer ruim 15 minuten heeft geduurd.

Eenmaal de soep op begon het wachten op onze broodjes, tafel werd pas afgeruimd (soepkommen) toen het brood werd gebracht. We hebben ook ruim 30 minuten moeten wachten op onze brood.
    Ik had de neiging om weg te gaan en onze bestelling te annuleren waarbij mijn partner het geduld had om te wachten maar om hier vervolgens nooit meer na toe te gaan.

Eenmaal onze brood maaltijd was de worst van de turkse tosti zo giga dun gesneden dat je er letterlijk door heen keek en helaas niks van proefde.

Overal een slechte ervaring, wij komen er in elk geval niet weer.