1. Via Socialdeal hier terecht gekomen.
    Voor ons geen 2e keer.

Het bier smaakte goed, dat was nagenoeg ook het enige.

Bij binnenkomst werden onze bonnen in ontvangst genomen en werd op een plaats toegewezen. Uitleg over hoe en wat werd niet gegeven.

Qua inrichting is er totaal geen sfeer. Ook lijken hier geen Corona regels te gelden met de gangpaden of de ruimte waar het eten te verkrijgen is.

Dingen die ik zelf geprobeerd heb:
    - Kipfilet, zo glazig als wat, niet goed bereid.
    - Stoofvlees (niet erg warm)
    - Sate (is niets meer dan een stokje die je ook in de winkel uit de diepvries haalt).
    - Schnitzel, fors gepaneerd en smaakloos.
    - Aardappelschijfjes, waren zo vet als wat
    Wanneer je een compleet vlees op je bord laat staan en aan het personeel verteld dat dit meegenomen kan worden omdat het niet goed bereid is, worden daar geen vragen vanuit het personeel op gesteld.

Je hebt dan voor de kinderen onder andere een opwarmbak met 'snacks'. Dit was vanavond niet meer dan onder gekliederde frikandelletjes en plat gestampte bitterballen door elkaar. De bitterballen waren zo zacht als wat, waardoor het een kliederbende was.

Desert is ook niet echt interessant. IJS hebben ze bijvoorbeeld niet.

Bij het afrekenen nog wel e.e.a. aangegeven aan de bar. Men leek niet heel verrast en ging er eigenlijk ook niet op in.