1. Prima bediening. Vriendelijk en attent. We zaten er ook gezellig. Wel lawaaierig (slechte akoestiek). Voorgerecht hadden we soep. Dat was prima. Ik had geen balletjes in m’n tomatensoep: dat vond ik jammer. Voorgerecht kregen we razend snel. Hoofdgerecht liet op zich wachten. We hadden varkenshaas besteld. Dat viel ons tegen. We vonden de varkenshaas allebei droog en taai. Ook weinig saus erbij. Ook weinig varkenshaas. Salade die we er extra bij kregen viel ons ook tegen (droge sla en tomaat). Er werd vaak gevraagd of we nog drinken wilden. Bier €5,- vind ik erg prijzig. We kregen de indruk dat dit ter compensatie was voor ‘t voordelige 3 gangen menu voor €16,50 Desert vond ik goed (cheesecake). Mijn vriendin vond dit tegen vallen. Ze had dame blanche. Ze had niet echt slagroom maar spuitslagroom. Het ijs vond ze ook matig. Wij vinden dit niet voor herhaling vatbaar: jammer!