1. Op 21 aug. '20 met een groepje (9 pers.) wezen eten.

Ontvangst was matig (het duurde even voordat iemand ons de plaats wees). Voor het opnemen van de drankjes ging er een tijd overheen, om maar te zwijgen over het opnemen van het eten. Het duurde een eeuwigste tijd totdat we allemaal te eten hadden (sommigen begonnen alvast maar vanaf de schaal te eten, lees; zonder bord, deze waren nog niet eens neergezet, omdat het anders koud zou worden). We moesten het doen met 1 kommetje rijst en 1 schaal nasi. Het nagerecht was ook een ramp. Voordat de laatste zijn ijs kreeg waren de eerste al klaar. Ze kwamen zelden vragen of we nog iets wilden drinken, en ook vragen of het smaakt is er niet meer bij.

Nu lees ik dat ze van eigenaren zijn veranderd, dat is echt jammer!! De bediening is slordig/ vergeetachtig, er is geen sfeer en het eten is niet zoals het was. We kwamen er al jaren, maar nu zal het alleen blijven bij online bestellen.