1. Vertaal van English naar Nederlands

Hier wezen lunchen met een vriendin. We werden ontvangen door een chagrijnige dame. Toen we hadden besteld kwam het eten er redelijk snel aan (pluspunt). Het was bij beide van ons rauw van binnen en stuurde het daarom terug. Van de zelfde vrouw kregen we geen excuses, sorry etc. te horen. Het was redelijk snel weer terug, maar nog steeds van binnen rauw, dus stuurde het wéér terug. Nog steeds geen excuses ontvangen. Toen het eten de derde keer terug kwam waren wij er eigenlijk wel klaar mee. Tot drie keer toe geen excuses, steeds het zelfde uit elkaar gevallen stuk vlees terug, chagrijnig personeel en ga zo maar door. Toen we uit eindelijk aan het eten waren kregen we een karaf water van het huis (?!?!?!) en werd ons ook een drankje van het huis aangeboden. Omdat we genoeg hadden gehad zeiden we dat we dat niet hoefde. Bij de kassa de volle prijs moeten betalen en was ons enige drankje ook niet van de rekening gehaald (als drankje van het huis).

Wij komen hier niet meer terug.

6,1