1. Afgelopen zaterdagavond met vier personen naar Eden in Valkenswaard. Wat een mooie avond zou moeten worden is een desillusie geworden. Over een menu met zeven gangen hebben we zes uur gedaan!!!! Dit is gewoon veel te lang. Niet alleen voor onze tafel. Wij zaten nog met vier personen; je hebt nog enige aanspraak tussen de gangen. Een tafel langs ons had het moeilijker. Zij waren met twee personen. De mannelijke versie deed tussen de gang een powernap, overigens met toestemming van zijn partner !! Kon zijn ogen niet meer open houden. De airco kon het op een gegeven moment ook niet meer aan. Resultaat het vastplakken aan onze stoel. Het eten was redelijk. De buikspek was meer vet dan vlees. Het viel op dat nagenoeg niemand meer de koffie liet serveren na de laatste gang. Jammer op deze manier gaan ze het niet halen. Voor ons was deze kennismaking tevens de laatste.