1. We hadden om 18:30 gereserveerd. We hadden alleen wat broodjes vooraf met daarna een hoofdgerecht besteld aangezien we daarna een dikke sorbet wilden eten.
    We hebben serieus tot 20:15/20:30 uur moeten wachten tot onze hoofdgerechten er waren! Toen EINDELIJK het hoofdgerecht op tafel stond was deze gewoon koud!
    Tussendoor wordt er niet gevraagd of het smaakt en ja.. we hadden honger... toen we het “op” hadden werd er pas wat gevraagd... en als je dan zegt dat het koud was wordt er gezegd: dat had je eerder aan moeten geven..
    O ja de mixed grill voor 2 personen: 65€ waarvan je p.p 3 kleine stukjes vlees krijgt en wat koude groenten...
    bord(je) pasta als hoofdgerecht, met Parmezaanse kaas en wat pijnboompitten: 20€.. als het nou voortreffelijk was, de leidinggevende bediening normaal kon doen, was het prima geweest.. toen wij haar vroegen of ze even aan tafel kon komen was haar antwoord; ik kom er zo aan, noooooit weer gezien.
    Kom op zegen 2 uur wachten op het hoofd gerecht, dat kan toch niet! En als het dan ook nog eens koud is..
    Maaaaaar.. het nagerecht, een heeeeerlijke ijscoupe, was wel echt lekker..