in Enschede

Een smakelijke maar ook gezellige avond.

1. Kim Stroink

Kinderen uit logeren dus mijn man en ik trakteerden onszelf op een gezellig lekker avondje uit eten. Nou dat is gelukt bij De Kleine Bistro! We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen en mochten buiten een plekje uitzoeken. Leuk opgezet en met alle corona regels zag het er toch gezellig, knus en huiselijk uit.

Lekker brood vooraf van het huis. Leuke menukaart met leuke teksten. Genoeg keuze en variatie op de menukaart. We hebben gekozen vooraf voor de champignons met heksenkaas, heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we het Walstraatje, 4 soorten vlees om met z'n 2en te delen. Leuk geserveerd en mijn man werd helemaal blij van de mee gegaarde/gebakken groenten die onder het vlees lagen. De bijgerechten waren echt top! Heerlijke gebakken aardappeltjes met spekjes, lekkere salade met goeie dressing en goeie patat. Ik heb me verontschuldigd dat we de bakjes echt uitgeschraapt hebben. Niet omdat het te weinig was, maar omdat het zo lekker was dat er niet konden stoppen. Als dessert een lekker noten taartje met vanille ijs en een aardbeien coup, heerlijk ijs met goeie natuurlijke smaken!

De service was echt leuk en gezellig, een praatje met aandacht kon gemaakt. Bewondering voor deze twee toppers hoe ze het doen met z'n 2en! Waarom prijs kwaliteit dan geen 10? We schrokken wel van de rekening. Niet dat het het geld niet waard was, want dat was het zeker wel! En we snappen ook goed dat na de corona sluiting er alles aan gedaan moet worden om het hoofd boven water te houden. Dus het is jullie uiteraard van harte gegund en verdiend! Het duurt nu alleen iets langer voordat we weer langs kunnen komen ;).