1. Al jaren tevreden klant geweest bij jullie!
    Vandaag toch wat mee gemaakt......
    Een bestelling geplaatst, bezorger belt telefonisch om te zeggen dat hij voor de deur staat terwijl we eigenlijk gewoon een goed werkende bel hebben die normaal ook altijd bebruikt word.
    Maar ik vriendelijk terug gezegd dat ik meteen de deur open zou doen, bij de voordeur die open staat is niemand te bekennen!! Ik gebeld naar solaf zelf aan gezien in de chauffeur niet meer er aan kreeg en aan gegeven of hij niet misschien op het verkeerde adres staat. 5min later word ik terug gebeld door de chauffeur en ik kreeg me toch een ongemanierde toespraak aan de telefoon waar ik na jaren klant bij jullie echt niet van gediend ben!! Zeer zeker de toon waar ik op werd aan gesproken zeker bij de gedachten dat ik meteen de deur opende na dat de chauffeur de telefoon op hing!!
    Erg jammer maar dit gebeurd me niet nog een keer. Hopelijk spreekt hij andere klanten anderds aan andere houden jullie er niet veel meer over!!!

6,3