Op dit adres zit nu: Hof van Ede

1. Fam Oskam

Een hele dure slager.
    Vandaag wilden wij coronaproof uit eten, dus haalden we bij Klein Zwitserland. We gingen voor het befaamde bbq menu. Voor een van de kids een pannenkoek.
    Vol verwachting maakten wij de doos open. Wat schetst onze verbazing? Het vlees is nog rauw en de ossehaas twijfelachtig van geur. De pannenkoek was wel klaar. Dus nu als de wiedeweerga de keuken in om het werk van de bbq meesters te doen. Ook de pan aan, want de beloofde friet was er ook niet.
    Nee, dit is niet ontspannen thuis uit eten.
    Meer dan een veel te dure slager kan ik er niet van maken.

2,2

1. Geachte Familie Oskam,
    Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over ons bbq pakket en dat wij uw verwachtingen niet waar hebben gemaakt. Als u bij ons komt bbq-en word het vlees voor u bereid. Echter als u een pakket afhaalt is het de bedoeling dat u het zelf thuis bereid. Daarom zit er in plaats van friet ook stokbrood bij met smeersels omdat de friet anders koud word. Ik kan u verzekeren dat het vlees wel vers is. Het komt bij ons ook dagelijks voor dat gasten een kinderpannenkoek met de voorgerechten geserveerd willen hebben zodat de kinderen kunnen spelen terwijl de ouders rustig eten. Die veronderstelling hebben wij dan ook als gasten afhalen. Uiteraard kan ik me voorstellen dat daar een misverstand over is ontstaan. Wij zullen hier dan ook een leer uit trekken en in het vervolg onze gasten duidelijker informeren dat het de bedoeling is dat men het zelf bereid. Omdat we het zeer vervelend vinden dat u niet tevreden bent en omdat we u wellicht beter hadden moeten informeren wil ik graag met u persoonlijk in contact komen om u iets aan te bieden namens Klein Zwitserland.