1. Marisha

Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren en dat kun je merken! Wat een topzaak, precies wat je verwacht van een eetcafe. Mooie gerechten voor een goede prijs. Hiernaast hebben ze ook een complete vegan kaart (en dat is vrij zeldzaam in Leeuwarden).

De bediening en keuken is top. Wij waren er met een kleintje van 8 maanden en daarvoor werd speciaal een groente/aardappel hapje bereid, zonder zout en gepureerd samen met een schaaltje appelmoes. Zeer blij verrast met deze extra aandacht en de kleine heeft genoten!

Met mooi weer kun je heerlijk genieten op het terras of de knusse binnentuin waar de warmte van de dag heerlijk blijft hangen. Wat in de avonduren ook erg fijn is dat je ook de cocktails en gin tonics kan bestellen van het cafe wat in de kelder van het restaurant zit (Dr. Watson).

Wij waren zeer blij verrast door Spinoza en komen zeker weer eens terug!