1. Gisteren, 10 juli 2020, voor het eerst een bezoek gebracht aan Restaurant The Fork op de Oesterdam nummer 3 in Tholen, althans buiten Tholen. Bij binnenkomst was er meteen een gelegenheid om de handen te ontsmetten. Een vriendelijke dame bracht ons naar een tafeltje voor twee personen. De tafel stond op een rustige plek, ver van de andere gasten. De Ceasarsalade en twaalfuurtje smaakten uitstekend en hadden de grootte van een volwaardige lunch. Het personeel was attent en kwam geregeld langs om eventuele bestellingen op te nemen. Ook de kopjes koffie waren uitstekend. Kortom: een bezoek aan dit restaurant kan ik iedereen aanraden en ik zal er zelf spoedig nog eens gaan eten. Een minpuntje is het digitale reserveringsformulier op hun website. Voor de lunch kan er namelijk volgens het formulier alleen maar gekozen worden voor de tijdstippen 11.30 u. 12.00 u. en 13.30 u., voor het diner alleen voor 20.00 u. Bij navraag bleek dat op elk gewenst tijdstip een reservering geplaatst kan worden, maar het formulier laat die vrijheid niet toe, althans ik heb een mogelijkheid voor het zelf invullen van een tijdstip niet kunnen vinden. Hopelijk wordt dit boekingseuvel spoedig verholpen, want nu kunnen belangstellenden denken dat je vóór 20.00 u. voor een diner in het restaurant niet terecht kunt.