1. We keken er erg naar uit maar het viel toch wel tegen.
    Allereerst moesten we een half uur buiten in de regen wachten omdat de gasten van de eerste shift nog niet klaar waren. Toen we een tafeltje vroegen bij het raam, met prachtig uitzicht op de haven volgens de website van het restaurant, was dat teveel gevraagd. We kregen een boos gezicht en een tafel in de hoek bij de bar. Lekker rustig zitten was er niet bij. Constant herrie van glazen, borden en de dienstlift.
    Eerlijk is eerlijk, de amuses, het voor- en nagerecht waren heerlijk en de bediening goed.
    Maar 183 euro moeten aftikken voor een 4-gangen menu met wijnarrangement en dan een niet al te beste entrecote krijgen als hoofdgerecht! Ik had wat creatievers verwacht. Daarbij staat ook nog de zeer kleine portie, veel te hard gebakken, friet, à 4 euro, apart op de rekening. Schandalig!