1. Vincent Van Der Ven

Na de goeie on-en offline reviews te hebben gelezen en gehoord hier eens gereserveerd.

Mooi groot gebouw, voor de rest een behoorlijke tegenvaller.

Om te beginnen een redelijk geprijsde wijn (Sancerre) in jus d'orange glazen??

Het voorgerecht: Oesters: lekker maar niet los gemaakt. Carpaccio: vlees was taai, geen ossenhaas, droog en er zat geen dressing op. De vitello tonato zat op een miniem bordje van nog geen 15 centimeter met aan twee kanten beschadigd servies. De tonijn was alsnog bedolven onder de dikke laag saus.

Het hoofdgerecht: Black angus steak: vlees was goed. Geen garnering. Kommetje salade bestond uit drie bladen sla zonder dressing en twee croutons. Zeebaars prima klaargemaakt maar verder kaal. Coquilles (drie!!) … gepaneerd?! Wie paneert er nou een coquille? Dan nog liever rauw. Drie stuks kaal op een klein bordje zonder aankleding.

We dachten nog aan een toetje, een kaasplank. Gelukkig zag één van ons deze op de bar staan, maar dat was geen uitnodigend gezicht.

Tenslotte de bediening: prima!

Wij gaan in ieder geval niet meer terug, zeker niet voor het diner.

1,8