1. Wat was dit restaurant vandaag een positieve verrassing voor ons! Ondanks dat het onlosmakelijk deel uit maakt van het winkelcentrum in de wijk Holtenbroek in Zwolle, wil ik iedereen (ook buiten Holtenbroek) van harte aanbevelen om hier eens te gaan eten. Samen met mijn broer en mijn moeder hebben we vandaag gekozen voor een Shanghai Rijsttafel en een Tipan ossehaas met knoflooksaus. De rijsttafel bestond uit meerdere voorgerechten; een fantastisch smakende tomatensoep, een kleine portie Tja Siu, twee loempiaatjes met een heerlijke pittige gembersaus en twee Pansit. Vervolgens als hoofdgerechten een Babi Ketjap en een Limoen Kipgerecht, Ossehaas in Kantonese saus en Broccoli. In één woord verrukkelijk! Ook heb ik even van de Tipan Ossehaas met knoflook gegeten. Ook dit gerecht was alsof een engeltje over je tong p..... Eén ander hebben we daarna nog afgeblust met twee heerlijke bakken koffie en een glas thee. Vanaf nu staat dit restaurant bij ons in Zwolle op nummer één. Ik heb nog twee (kleine) tips aan de eigenaren; plaats alsjeblieft ook de menukaart van het restaurant op de website. Deze wijkt namelijk (alleen maar positief) af van de meeneemlijst. Verder zou ik echte koffiemelk bij de (overigens heerlijke) koffie serveren. Verder alleen maar lof voor het eten én de bediening. Wij komen zeker terug!