1. CuliNair

Deze zaak is een topbedrijf, ook maatschappelijk georiënteerd. Ook de lunch was zeer goed en totaal geen klachten of tips over, heerlijk! Het probleem kwam bij het betalen. Er werden veel meer drankjes gerekend dan daadwerkelijk gedronken waren en dit was een echte afknapper. Ondanks dat ik dit restaurant erg hoog heb zitten, heeft dit een flinke deuk opgelopen. Zeker ook omdat de daadwerkelijke fout niet werd toegegeven. Pijnlijk, terwijl er zo'n (maatschappelijk zeer relevant) bedrijf gerund wordt. Met deze werkwijze ben ik bang dat er meer klanten gaan weglopen. Tip: Blijf jezelf en check de administratie want een fout maken kan maar 'm toegeven zag ik helaas niet gebeuren. Ik stort liever €50 vanwege de maatschappelijke relevantie dan dat jullie me teveel laten betalen op de bon. Doe je voordeel met deze feedback!